PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com

PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com
We have a new website. Please click to this image and it will direct you to our website.

Saturday, April 25, 2015

Siapa Tak Mahu Bahagia....?

Dalam kehidupan seharian kita sering cuba melakukan pelbagai kerja dengan tujuan untuk mencari kebahagiaan. Sebahagian besar kebahagiaan itu kebanyakannya didedikasikan untuk orang orang di sekeliling kita terutama yang kita sayangi lebih dari diri kita sendiri. Suami mencari kebahagian untuk si isteri, ibu bapa mencari kebahagiaan untuk anak anak dan keluarga, boss untuk pekerja dan syarikat, begitulah seterusnya....



Namun, dalam usaha untuk mencari kebahagiaan itu seringkali kita juga menghadapi pelbagai rintangan dan kesulitan sehingga ada yang gagal dalam usaha mereka. Motivasi diri menjadi lemah, cita-cita tingal impian, semangat kental semakin ampuh dan rapuh, perasaan putus asa juga sering datang untuk membantutkan usaha kita. 

Ramai antara kita lupa bahawa meraikan diri sendiri atau "self reward" sangat penting di dalam meningkatkan motivasi diri. Bila seseorang itu meraikan dirinya tidak kira dalam apa jua cara, setidak tidaknya dia akan lebih merasa bahagia, bersemangat dan lebih mahu berusaha lebih kuat lagi untuk berjaya.

Mulakan hidup anda sekarang. Raikan diri anda kerana sayang dan kebahagiaan itu seharusnya mula datangnya dari diri anda sendiri. Love yourself first before you could love others.

Heppi Weekend....!!


Dapatkan koleksi Wing Chair terbaru dari kami di Chesterfield Ara Damansara sekarang. Terdapat lebih dari 4 rekabentuk iaitu Queen Anne, Queen Mary, Merseyside, Hammerhead dan banyak lagi untuk pilihan anda. 

Hubungi kami di 0123400855 atau klik CHESTERFIELD bagi kami membantu anda.