PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com

PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com
We have a new website. Please click to this image and it will direct you to our website.

Wednesday, October 2, 2019

KENAPA SOFA ROYALE CHESTERFIELD PILIHAN YANG TERBAIK...?



Karyawan Kami
Kesemua sofa kami dihasilkan oleh para karyakan kami yang terlatih, pakar dan telah lama bersama-sama kami di dalam perusahaan pembuatan sofa Chesterfield. Karyawan-karyawan kami kini bukan menghasilkan sofa semata mata untuk tujuan jualan tetapi kini lebih kepada menghasilkan 'masterpiece' supaya hasilnya lebih bernilai tinggi dan memberikan kepuasan kepada sesiapa yang memilikinya.



Material
Hanya material yang terbaik kami gunakan untuk pembuatan sofa kami. Kesemua sofa buatan ROYALE CHESTERFIELD dihasilkan dari kerangka kayu jenis Meranti, Mahoghany dan Birch. Kayu kayu untuk pembuatan kerangka ini di pilih dari pokok balak yang telah matang, keras lagi kukuh serta mempunyai kandungan kelembapan yang rendah. Ini bagi memastikan kerangka kayu tidak mudah rapuh atau mereput bila kelembapannya semakin kurang dari tahun ke tahun. Kesemua kerangka sofa kami diuji ketahanannya untuk memstikan ia mencapai piawaian standard eksport negara eropah.



Kulit Asli
Kalau bukan Kulit Asli / Genuine Leather, ianya bukan sofa ROYALE CHESTERFIELD. Antara sebab perusahaan dan perniagaan kami kekal sehingga kini ialah kerana kami hanya menggunakan material KULIT ASLI untuk semua pembuatan sofa sofa kami. Di kilang kami, kami TIDAK  menghasilkan sofa dari material kulit campuran seperti "Casa Leather", atau "Bonded Leather", atau "PU Leather" atau apa sahaja nama-nama lain bagi mengelirukan pengguna. Kesemua material kulit asli yang kami gunakan di dalam pembuatan sofa sofa kami di import dari Brazil, Australia, Itali & India.



Kami Berusaha Yg Terbaik
Kepada para peminat sofa Chesterfield dan sofa-sofa keluaran ROYALE CHESTERFIELD, kami mahu berikan produk terbaik, berpadanan dengan nilai yang dibelanjakan dan mendapat kepuasan untuk mereka. Kerana itu:
1. Kesemua sofa kami mempunyai warranty dan jaminan selepas pembelian,
2. Sokongan Perkhidmatan Khidmat Pelanggan
3. Kami menyediakan penghantaran keseluruh dunia - door to door sehingga ke ruangtamu pelanggan
4. Kesemua sofa kami boleh ditempah khas mengikut saiz, design, kombinasi, jenis material dan warna
5. Kami memberikan khidmat nasihat hiasan dalaman secara Percuma kerana kami mahukan hasil yang terbaik untuk pelanggan kami



Hubungi kami hari ini untuk miliki sofa idaman anda dari ROYALE CHESTERFIELD. Kami sentiasa gembira untuk menjadikan impian anda satu kenyataan.

ROYALE CHESTERFIELD
www.royalechesterfield.com

info@royalechesterfield.com

FB : Royale Chesterfield
IG : Royale.Chesterfield

Tel. : 03 7734 5121