PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com

PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com
We have a new website. Please click to this image and it will direct you to our website.

Friday, November 6, 2015

Sofa Kulit atau Fabrik....?

Sofa Kulit atau Fabrik....?

Seringkali kami didatangi pelanggan di showroom kami yang bertanyakan berkenaan sofa fabrik. Kebanyakkan pelanggan memberikan pandangan yang lebih kurang sama berkenaan sofa fabrik berbanding sofa kulit. Antara pandangan pandangan pelanggan kami berkaitan sofa fabrik:

1. Harga sofa fabrik adalah lebih murah berbanding sofa kulit
2. Sofa fabrik tidak panas berbanding sofa kulit
3. Sofa fabrik mempunyai banyak pilihan warna berbanding sofa kulit
4. Design sofa fabrik lebih modern dan elegant berbanding sofa kulit

*nak tahu lebih lanjut showroom CHESTERFIELD ARA DAMANSARA, klick disini.

Di CHESTERFIELD ARA DAMANSARA, kami sering mengutamakan Kepuasan Membeli kepada pelanggan kami. Sehubungan dengan itu, pihak kami sering menerangkan mengenai produk sofa kami dengan jelas kepada pelanggan sehingga mereka betul betul berpuas hati sebelum membuat keputusan untuk membeli sofa dan perabot kami. masih lagi mencari sofa fabrik? baca dulu coretan kami di bawah ini untuk pengetahuan Tuan dan Puan sebelum membuat keputusan untuk membeli sofa yang baru.


Material Sofa kami TINGGI MUTUnya..!!
Sofa Chesterfield kami diperbuat dari bahan bahan bermutu tinggi antaranya frame kayu dari jenis kayu Meranti. Kayu Meranti digunakan kerana ketahanan kayu yang lebih kukuh berbanding kayu getah. kayu meranti juga ringan berbanding kayu lain sehubungan dengan itu sofa kami mudah dalam kerja kerja pengalihan dan susun atur ruang. Sofa Chesterfield kami menggunakan foam atau span berdensiti tinggi yang lebih tahan lama dan tidak mudah penyek bila diduduki. Kesemua sofa Chesterfield kami dibalut dengan Kulit Asli (Genuine Leather) bermutu tinggi, breathable (tidak panas kerana meresap haba badan) dan tahan lama. Disebabkan material kulit asli yang kami gunakan, sehingga kini sofa Chesterfield yang dibeli oleh pelanggan kami tidak pernah dicakari oleh kuching mahupun haiwan peliharaan lain. para pelanggan kami boleh mencuba sendiri sofa Chesterfield kami di showroom kami di Ara Damansara.

*untuk lihat Instagram kami, klick disini -> INSTAGRAM

Harga Sofa kami sangat RENDAH dan harga KILANG...!!
Semua sofa di Chesterfield Ara Damansara diperbuat di kilang kami di Malaysia. Kami telah mengeksport sofa sofa Chesterfield kami kehampir 40 buah negara antaranya di Amerika Syarikat, Canada, Eropah, Jepun, Australia, China. Disebabkan sofa kami diperbuat di Malaysia, harga sofa yang kami tawarkan adalah lebih murah berbanding sofa sofa Chesterfield yang diimport dari luar negara. Tambahan lagi dengan mutu kulit yang tahan lasak berbanding sofa fabrik, dalam jangka masa panjang, sofa chesterfield kami lebih murah harganya.

Skim Pembayaran
para pelanggan kami boleh memilih untuk membuat pembayaran dengan pelbagai cara. Samada dengan pembelian Tunai (minimum 2 kali pembayaran), ataupun melalui kad kredit ataupun dengan pembelian ansuran mudah sehingga 12 kali pembayaran melalui kad kredit bank CIMB. Dengan kepelbagaian cara pembayaran, para pelanggan tidak akan merasa terbeban untuk memiliki sofa sofa Chesterfield kami.

Keselesaan
Sofa Chesterfield kami diperbuat dari bahan kulit asli bermutu tinggi. Kulit asli yang baik boleh menyerap haba dari badan manusia seterusnya tidak mengakibatkan rasa panas walaupun diduduk dalam jangka waktu yang lama. Sofa kami lebih selesa berbanding sofa sofa yang diperbuat dari material PU, Bonded Leather, Casa Leather atau pun fabrik.

Design & Pilihan
Di CHESTERFIELD ARA DAMANSARA, kami mempunyai lebih dari 30 design sofa Chesterfield dari dua jenis kulit dan pelbagai warna yang berbeza. para pelanggan boleh memilih untuk memiliki sofa bergantung kepada pilihan mereka sendiri. Design sofa kami tidak hanya terhad kepada design klasi semata mata tetapi juga mempunyai design modern dan bersesuaian dengan tatahias dikebanyakkan rumah samada apartment, teres, rumah berkembar mahupun rumah banglow.

Hubungi kami sekarang atau lawati showroom kami di CHESTERFIELD ARA DAMANSARA untuk melihat sendiri koleksi sofa sofa kulit kami. Kami dengan suka hati menunggu kehariran Tuan Puan di sini. Buka setiap hari dari jam 10am - 6pm dari hari Isnin hingga Ahad.









0123400855