PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com

PLEASE VISIT OUR NEW WEBSITE - www.royalechesterfield.com
We have a new website. Please click to this image and it will direct you to our website.

Sunday, April 24, 2016

25 IDEA TATAHIAS CHESTERFIELD SOFA DI RUANG TAMU KECIL

Salam Hormat,


Menghias kediaman terutama ruang tamu merupakan satu tugas yang bukannya mudah apatah pula bila ruang tamu bersaiz kecil seperti di apartment mahupun condominium. Namun, ruang tamu kediaman bersaiz kecil dan terhad bukanlah penghalang untuk seseorang menghias ruang tamunya supaya kelihatan cantik, nyaman, ekslusif dan selesa. 

Dengan perancangan dan kreativiti ruang kediaman yang kecil, anda masih mampu lagi mewujudkan suasana yang indah walaupun menggunakan sofa ekslusif seperti sofa Chesterfield.

Kami ingin berkongsi, 25 IDEA TATAHIAS CHESTERFIELD SOFA DI RUANG TAMU KECIL menggunakan sofa Chesterfield sebagai perabut utama di ruang tamu bersaiZ kecil sebagai panduan anda.

Di ROYALE CHESTERFIELD, semua sofa dan perabut kami adalah di buat khas dan fleksible dari segi kombinasinya. Pelanggan-pelanggan kami boleh memilih samada untuk membeli sofa kami secara set ataupun individu unit.

Hubungi kami sekarang untuk pertanyaan / pesanan atau lawati galleri kami di Ara Damasara untuk lihat sendiri sofa CHESTERFIELD kami.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Wassup / Call : 012 3400 855
Wassup / Call : 012 3400 855
Wassup / Call : 012 3400 855
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


JANGAN LAMBAT ATAU ANDA MUNGKIN AKAN TERLEPAS PELUANG UNTUK SESUATU YANG BARU DI HARI RAYA TAHUN INI...!!
ROYALE CHESTERFIELD
0123400855